Interim werk keukenvakzaken

interimKitchensupport is door de ruime ervaring in het keukenvak, gespecialiseerd in alle facetten van de keukenbranche. Van sales tot aftersales, kitchensupport beheerst het allemaal. Nu we veel in aanraking komen met keukenvakzaken zien we toch heel veel mogelijkheden voor verbetering. De ondernemers zien het vaak ook zelf wel, maar het ontbreekt men aan tijd om de verbeterpunten aan te pakken. Extra personeel aannemen is nu ondanks licht herstel van de economie uit den boze. Bovendien kan een onafhankelijk en objectief oog vaak een nieuw licht doen schijnen over het bedrijf. Dankzij een groot netwerk zijn wij in staat om u te ondersteunen in:

– Online en offline marketing.

– Ondersteuning in verkoop.

– Ondersteuning of volledige ontzorging van de aftersales.

– Advies voor showroominrichting.

– Mysterie visits.

Online en offline marketing.

Kitchensupport beheert online een verkoopkanaal genaamd www.keukenopdracht.nl. Op deze site is het voor de consument mogelijk om meerdere offertes aan te vragen van keukendetaillisten uit hun eigen regio. De bij ons aangesloten keukenvakzaken hebben hierdoor een extra verkoopkanaal die ze zelfs buiten showroom uren kunnen bedienen. De aanvragen worden door ons gecontroleerd op haalbaarheid voordat ze worden doorgestuurd. Hiermee voorkomen we onnodig tijd en energie verspilling. Deze service is op no-cure, no-pay basis zodat u vooraf geen investering hoeft te doen. Degene die uiteindelijk de keuken mag leveren betaalt een provisie. Wij zijn nu ook bezig om een marketingsite op te zetten, waar consumenten via hun postcode heel makkelijk kunnen zien, welke keukenzaak in hun regio de beste deal heeft. www.bestekeukendeal.nl geeft de keukenvakzaak de mogelijkheid om 24 per dag, 7 dagen in de week online hun beste deals te tonen. U beheert zelf uw eigen advertentie pagina die u elk moment kan aanpassen. U krijgt hiervoor een inlogcode en de beschikking over een aantal templates die u zelf kunt invullen. Voor deze service betaalt u niet meer dan een standaard advertentie in de krant.

Wij kunnen heel makkelijk deze online advertentie koppelen en doorsturen naar de uitgeverijen voor offline ondersteuning. U kunt op elk moment online uw marketingactiviteiten ontplooien. Gemakkelijk, snel en tegen scherpe tarieven.

Verder ondersteuning:

– Website

– folders

– overig drukwerk.

1 adres voor al uw marketing activiteiten, gespecialiseerd op de keukenmarkt

Ondersteuning verkoop.

De markt trekt gelukkig weer aan en we kijken met zijn allen vol goede moed vooruit. Helaas gaat dit vaak gepaard met pieken en dalen. Hoe vul je dat zo efficient mogelijk in, zonder dat er teveel kosten verloren gaan in personeel. Kitchensupport bied de mogelijkheid om showrooms te ondersteunen in de verkoop bij piekmomenten. Zijn de koopavonden druk bezocht of komt u op een zaterdag een adviseur tekort, wij kunnen u ondersteunen tegen een scherp uurtarief. Ook ondersteuning bij beurzen of thema avonden.

Ondersteuning of volledige ontzorging aftersales.

Na de verkoop komt het vaak minder leuke gedeelte van keukenvak, de aftersales. Het is echter wel het belangrijkste gedeelte van een keukenzaak. Hierin word je namelijk afgerekend en krijg je goede of juist slechte mond op mond reclame. Het inmeten van de ruimte, het bestellen van de keuken, het logistiek regelen en de juiste monteur plannen zijn van cruciaal belang. Door de drukte op de verkoopvloer word hierin vaak te kort geschoten. We kennen allemaal de horrorverhalen over de keukens. Wij zijn van mening dat een zorgvuldige manier van aftersales een hoop problemen voorkomt. Wij kunnen hierin ondersteunen door de knelpunten aan te pakken of het hele traject opnieuw op te zetten. Ook kunnen wij u volledig ontzorgen. In overleg met u kunnen wij ervoor zorgen dat uw keukens keurig worden uitgeleverd en alle afspraken met de klant worden nageleefd. U kunt zich dan weer volledig richten op datgene wat u leuk vind, namelijk keukens verkopen.

Advies voor showroominrichting.

Door de verschillende online marketingkanalen en onze ruime ervaring kunnen wij u adviseren over de inrichting van uw showroom. Wij zien online in welke regios, welke stijl word gevraagd. Door de showroom in de juiste verhouding in te delen, bied u het juiste assortiment aan uw klanten. Ook de manier van opstellen bepaalt of een klant geprikkeld raakt tot het laten maken van een offerte. Wij zullen samen met u kritisch naar uw showroom kijken en een plan van aanpak samenstellen.

Mysterie visits.

Soms is het goed om eens een terugkoppeling te ontvangen van een klant die je showroom heeft bezocht. Echte klanten zijn echter niet objectief. Een klant die zijn keuken niet heeft zien staan, zal niet gauw geneigd zijn om een juiste feedback te geven. Ook de klanten die zojuist bij u een keuken gekocht hebben zullen geen verbeterpunten aandragen. Wij kijken heel objectief naar de showroom en het personeel. Wij zijn er niet voor om adviseurs op fouten te betrappen, maar om ze beter te maken, waardoor er meer resultaat komt uit het showroombezoek. Een juiste manier van aanspreken en verwelkomen, zonder dat de klant zich opgejaagd voelt. Kleine tips die ervoor kunnen zorgen dat de klanten eerder aan tafel komen. D.m.v. een mysterie visit kunnen wij met een uitgebreide rapportage in kaart brengen waar er ruimte is voor verbetering, zodat u meer rendement haalt uit uw marketing activiteiten.

Hebben wij uw interesse gewekt en wilt u meer weten wat wij voor u kunnen betekenen, neemt u dan contact met ons op.

info@kitchensupport.nl

085-7325722